/ /

Små framsteg

Idag har jag mått så himla mycket bättre än föregående dagar. Vaknade självklart med ångest som alla andra mornar, men den gjorde jag snart om till ilska. Åkte till Mormor och det är ju terapi att bara vara där. Att hon är världens roligaste gör ju inte det hela sämre :)

Träffade Mickis för första gången på 2½ månad nu ikväll och det var alldeles, alldeles underbart! Gjorde tacos och pratade igenom allt som hänt. Hon missade ju en del innan jag åkte eftersom hon och Jocke var på Dominikanska Republiken och hon fattade lika lite som mig och alla andra.

Imorgon är det en ny dag och nya tag. Mamma och jag ska åka ut till Ikano och köpa present till Mormor och min kusin som fyllt år. Tänkte även se om jag kunde hitta lite nytt att fylla på garderoben med. Har ju en del pengar kvar från resekassan :P På kvällen ska vi hem till Moster och Kent och fira födelsedagsbarnen. Det är skönt att aktivera sig och göra saker. 

Det här ska och kommer gå bra även om vägen känns oändlig just nu.
#1 / / Hanna:

Jättehärligt att du mår bättre nu :)