/ /

Shopping, bio, Finspång

Igår åkte jag och mamma ut till Ikano som planerat. Gick lite trögt med shoppningen i början men sen kom jag igång. Allt som allt blev det tre linnen, en t-shirt, kofta, ett par jeans, vita tygskor med knyt från Lacoste, fyra par trosor varav ett par riktigt snygga från Björn Borg. Välbehövligt!  
Skorna är perfekta, precis sånna jag tänkt mig. Däremot är dom inte riktigt så sköna de verkade vara i affären. Har skoskav på båda hälarna och fick ta ballerinorna idag bara för att alla andra skor satt åt för hårt i hälarna. Tacka vet jag det fina vårdvädret :)

Ikväll ska jag och Mickis på bio. Har inte bestämt oss vad vi ska se än men antingen blir det nya Beck eller Nina Frisk. Spänning eller komedi. Vi får se!

Imorgon ska jag hem till Ida i Finspång. Prata minnen från resan och sen kommer det ju självklart bli mycket prat om allt det som är just nu. Hur mycket jag än bara vill skita i det så går det bara inte att komma ifrån. Vill bara kunna glömma och stänga av..



64970-133
#1 / / Hanna:

Härlig bild :)