/ /

Typiskt

Med min tur så trillade det självklart in en ny brännskada idag. Klockan 9.00 imorse krossades mina förhoppningar om ledighet imorgon. Så jävla typiskt! Jag får tänka att jag sparar en semsterdag till ett mycket bättre tillfälle :P Upp 5.15 ännu en morgon till. Usch! Jag som var så inställd på sova imorgon. Men SEN ska jag sova ut i 2 veckor! 

Åkte till Ikano med Emilie efter jobbet. Köpte bla en svart skinnväska, ett par "fin-flipflop", en tunika, en kofta, örhängen och lite annat smått och gott.
 
Kan inte fatta att vi åker om två dagar. Måste packa imorgon. TRÅKIGT! Men fasen så skönt det ska bli att komma iväg från det här skitvädret.


image261

Om två dagar..
#1 / / Hanna:

Va härligt :) Få hålla tummarna att det fina vädret hittar hit också! Jag har faktiskt inte så mycket bestämt i sommar, om vädret tilllåter blir det Böda(Öland) med husvagnen sen blir det säkert något mer, har inget planerat än men det kommer nog när mina föräldrar får semester. Annars blir det att umgås med familj, vänner, sol och bad. :)