/ /

Resfeber

Kom hem från M för ett litet tag sen. Usch vilket väder. Tåget blev försenat så jag fick stå ute i snöyran och frysa extra länge. När jag kom till in till stan var det självklart 20 min kvar till bussen gick, men där kunde jag ju åtminstone sitta i väntsalen.
Idag har vi varit hos M:s faster och farbror och deras 2-årige son som är adopterad från Etiopien. Det är nog bland det sötaste jag sett. Ett riktigt litet charmtroll :) Farmor och farfar kom också förbi så det var jättekul att träffa dom! 

Frida kommer vilken minut som helst. En av dom jag kommer sakna mest, helt klart :( Jag hatar avsked!

Imorgon ska jag äta hos Mormor och säga hejdå. Tänkte åka till apoteket innan och köpa lite nödvändigheter man kan behöva, immodium tex :P Jag hoppas jag slipper ta dom men det är väl ganska otroligt om jag gör det. Efter jag varit hos Mormor kommer M hit. Sista natten hemma i Sverige och sista natten med honom på 3 månader :( Jag har inte fattat att det är på måndag vi åker upp och på tisdag vi flyger. Hjälp!