/ /

Tvätt, olja, träning och samtal..

Jag sov lite längre än jag tänkt mig idag så det blev tvätt av Gunsan först, därefter lunch hos Mormor och sen träning. Medelpass och jag trodde fan jag skulle dö.. haha. Det var SÅ jobbigt. Man kan ju säga att medelpassen håller olika nivå och det här är utan tvekan ett av de jobbigaste jag varit på.. sen kan det iofs kanske ha och göra med hur längesen det var man tränade och hur vältränad man är.. hehe.

Efter träningen åkte jag och pappa och bytte olja i bilen så nu är Gunsan redo för besktning :) Mitt älskade lilla skrälle som jag hatat så många gånger.. haha. Kommer kännas vemodigt att sälja henne men det väger tyngre att ha en bensinsnål och lite mindre bil.

Igår ringde jag och överraskade Frida. Det var heeelt underbart att höra hennes röst. Jag bad om numret och sa att jag kanske kunde ringa någon dag men jag kunde såklart inte hålla mig så jag ringde direkt.. haha. Vi bara skrattade och visste knappt vad vi skulle säga till varandra. Det är ju inte så att vi har något nytt att berätta för varandra för vi pratar på msn nästa varje dag.. hehe!