/ /

Sunny days

Var och lunchade hos Erika och lilla Philippa idag. Så söt! Ett riktigt litet charmtroll. Go och glad hela tiden. Sist vi var där kunde hon inte gå men nu sprang hon omkring som en liten vilde. Mycket hinner hända på ett par månader.
Åkte till Stadium efteråt och där fick jag äntligen tag på ett par löpar/powerwalk-skor. Rea 300 kr dessutom! Hittade även en keps jag bara inte kunde motstå att köpa. Love it!  

Premiäranvände båda mina nya inköp nu ikväll när jag gick en powerewalk med Frida. Skorna är supersköna och kepsen passade mid huvud helt perfekt. Är mycket nöjd med båda inköpen! Promenaden slutade med en massa fjant vid ett par gungor när Frida fick skoskav. Vi kommer då aldrig växa upp helt och hållet.. haha. Meeeen, det är väl onödigt att göra det :P 

Lägger upp lite bilder men mer finns på linahalldin.bilddagboken.se som jag ska börja använda lite mer tänkte jag. En bra anledning till att ta börja fota lite mera!  

Jag och lilla söta Philippa Snygga, sköna och helt perfekta!

Big smiles! Snyggare än nånsin :P


#1 / / fridooo:

Neeeej, snääälla ta bort den bilden då ja gapar, mitt ansikte e så stoort=( Snällsing?

#2 / / Hanna:

ÅÅh va söt Philippa är :) Riktigt snygga skor du har köpt!