/ /

Mormor!

Gick upp redan vid 7.45 imorse och gick ut på en powerwalk med Mamma i spåret. Skönt och uppfriskande när vi väl kommit ut. Dessförinnan är det alltid jobbigt.. hehe. Så morgontrött!

Efter frukost och dusch hämtade jag Mormor. Vi åkte till Ekholmen så hon fick köpa present till Mamma som fyller år imorgon. Av mig och Emilie ska hon få presentkort på PAUS. Hon är väl värd någon skön behandling :)
Åkte därefter hem till Mormor och åt lunch och sedan har vi suttit på hennes balkong hela eftermiddagen och bara pratat. Hon är så jävla rolig rent utsagt. Hon satt och läste Klick, bilagan till Aftonbladet, och fick syn på Jennifer Aniston.

Mormor: Stackar Jennifer Aniston, hon får aldrig vara i fred. 
Jag: Men det får ju inga kändisar.
M: Nää, men henne tycker jag ju om. Den där Vince Vaughn tycker jag hon passade ihop med. Han tycker jag också om. MEN, den där Brad "Pitten", fy fan.  Det är bra att hon inte är tillsammans med honom längre. Honom tycker jag inte om.
J: Varför?
M: Äh, jag bara gör inte det. Inte David Beckham heller. (Från ingenstans)

Haha, jag skrattar nästan hela tiden när jag är med Mormor. Hon har så många åsikter om alla kändisar och säger så mycket roligt. Världens bästa och roligaste Mormor :) 

Mormor djupt insjunken i Klick. .hehe!     

#1 / / Hanna:

haha, din mormors kommentarar var rolig :D
Det är så härligt att prata med ens mormor, min mormor och jag kan sitta i evigheter!

#2 / / steffie:

hahaha din mormor är klockren!!! :) puss