/ /

Träning

Åh, vad skönt det var att träna igen. Kände inte av benhinnan någonting och har inte känt något nu efteråt. Hoppas det håller i sig för det är inte roligt att inte få träna. Kommer man ifrån det en längre tid är det lätt att bli lat också. Tränade i Kanonhuset idag och det är ju pyttelitet om man jämför med lokalerna i Tannefors. Man kände sig ungefär som en inklämd sardin i en sardinburk. Jag föredrar helt klart Tannefors. Stort, luftigt och framförallt gott om plats!

Imorgon är jag ledig och jag tror jag ska åka ner till stan en sväng på förmiddagen. Är på jakt efter ett par stövlar. Ska även köpa en ögonskugga från Face. Tänkte prova deras primer också och se om det är så bra som jag hört!  
Åker nog till Mormor efteråt där jag tänkte plugga respiration. Om jag åker hem vet jag att jag gör allt annat än pluggar. Får ju god lunch också!!

Mormor

Väääärldens bästa, sötaste och roligaste Mormor <3 

... hon skulle nog helst av allt vilja slå ner mig om hon visste att jag lagt upp en bild på henne.. haha :P