/ /

Plugghäst..

...eller inte. Jag har pluggat precis lika mycket som jag förväntade mig, dvs nästan ingenting alls. Tog med Mormor till Ekholmen och handlade, åkte hem och åt god lunch, la mig bekvämt i soffan med alla papper. Sedan dröjde det inte länge förrän jag somnade. Inte så förvånande. Efter min lilla siesta vaknade jag inte riktigt till liv igen så pluggandet har uteblivit. Jag får helt enkelt sitta imorgon förmiddag innan jobbet hur tråkigt det än är. Jag blir inte klok på mig själv.

Pratade med Mickis nyss och det ser ut som det kan bli som på den gamla goda tiden igen. Hon har en tjej på jobbet som har två svenska halvblod hon behöver hjälp med. Vi har verkligen saknat stalltiden tillsammans. Gunnorp är underbart men jag vill ha mer valfrihet när det gäller ridningen. Dressyr, hoppning eller uteritt när man själv känner för det. Dessutom kommer vi antagligen få rida gratis då hästarna står på hennes föräldrars gård och det är ju inget minus. Det verkar helt perfekt! Vi får väl se om vi åker och provrider någon dag snart =)
#1 / / Anna:

faan va fuskigt!!!