/ /

Pengar

Imorse var min tredje morgontur på rad. Usch och fy! Skulle aldrig palla med ett 7-5 jobb 5 dar i veckan. Tacka vet jag kvällsturerna.

Imorgon ska jag på en avslutande hälsokontroll klockan 10 så då får jag heller inte sova ut.
Jag och Ida ska därefter ner till Tripp och betala två nätters hotell i Rio då det svenska hostelet vi ska bo på under vår vistelse hade fullt. Tråkigt att behöva flytta de två sista nätterna men hellre det än att inte få uppleva karnivalen överhuvudtaget. Ska även betala inrikesflyg Iguassu-Rio. Blir lite väl långt att åka buss däremellan. Pengarna försvinner på löpande band här...
Ska gå och köpa ryggsäcken också :D Nu är det verkligen nära. Att planera resan är ju nästan halva nöjet!
 
Nu ska jag äta och sen ska jag gå en promenix med Mickis. Eftrer det blir det en kväll framför TVn. Bonde söker fru och OC :)