/ /

Julfest

Jag och Ida har fått en inbjudan till en julfest 16 dec genom en tjej på Idas jobb. Dresscode: klänning så det var bara att gå på jakt efter en idag. Jag som aldrig bär klänning gav nästan upp innan jag börjat leta. Men jag hade tur och hittade en jättefin direkt på H&M. Skärpet i midjan var minimalt så jag köpte ett svart sidenband att ha i midjan istället. Mycket finare ockå för den delen. Nu ska bara hällorna sprättas bort.

Ryggsäcken inhandlades även idag. Det blev inte den grå utan den röda och jag är nöjd. Den gråa fanns inte, bara en helsvart och det är ju bara för tråkigt. Då är det roligare med lite färg!

Innan jag åkte ner till stan var jag på den avslutande hälsokontrollen och allt såg bra ut :) Perfekt EKG och bra blodtryck. Ingmari lyckades hitta ett bra kärl vid första sticket så det blev bara ett tack och lov. Är ju inte alltför trevligt att bli stucken. På tal om stick så måste jag vaccinera mig mot Hepatit A och B. B får jag genom jobbet så där sparar jag ett par kronor. Havrix har jag ett recept på så det ska jag bara hämta ut så får någon på jobbet sticka mig. Ska kolla upp om det är några fler vaccinationer jag bör ta innan vi åker.

Är helt förälskad i en annan klänning från Mango men det köpet får vänta. Nu måste jag lugna ner mig. Det är en perfekt klänning att ha både till vardags och till stranden när vi är ute och reser! 

 Give me!!
#1 / / Sussi:

Sweet dress :')