/ /

Sommaren då och nu

Sommaren 2005, underbar om man tänker tillbaka på den.

- Studenten
- Turkiet
- Gunnorp
- Cypern
- En vecka i Stockholm hos Steffi
- Jobb på IVA (Underbart? Njaa. Rolig och lärorikt? Ja!)

Sommaren 2006. Inte mycket bestämt än, men vad som står på listan är:

- Liseberg 5 juni
- Hälsa på Emilie på Kos 20-27 juli?
- Öland? Västkusten? Med Mickis & Co!
- Hälsa på Steffi i Sthlm.

Liseberg är spikat.
Kos är ett stort frågetecken. Min semster börjar inte förrän 22 juli och att få ledigt två dagar på sommaren  där uppe är inte enkelt. Men jag hoppas så innerligt att det går. Emilie åker ju hem 27 juli så efter det är det försent. Vill vill vill!!!
Öland eller Västkusten är något vi bara pratat om. Dra iväg ett par dagar när det är fint väder och campa. Får se hur det blir med den saken. 
Hälsa på Steffi tar jag för givet att det blir av även om vi inte bestämt något än. Den människan befinner sig ju i självaste Australien just nu. Avis? Jotack. Men hon kommer hem om en vecka :D Har inte pratat med henne på evigheters evigheter! 

Det värsta konstaterandet är att det blir en sommar utan Gunnorp. Varken jobba eller läger. Kommer att kännas tomt att inte tillbringa en del av min sommar på Gunnorp. Usch, vill helst inte tänka på det! Familjen Bjärhusen, gården, hästarna, stämningen. ALLT! Obeskrivligt underbart!

För övrigt ska jag träffa min kära Ida imorgon. Har inte setts sen jag var hos henne i Malaga. Det känns gaaanska bra att ha henne hemma igen ;) Ska gå på Ikano och se om vi hittar något nytt att fylla våra garderober med. Åker nog in till stan därefter om vi, eller Ida snarare, inte är nöjd och belåten med kläderna hon hittat. Vi ska även gå till Uffe på Tripp Resebyrå om vi får tid över och börja spåna på priser för en ny resa :) Lovely!




1. Studenten
2. Turkiet. Jag, mamma, pappa, Eva och Christer.
3. Gunnorp
4. Cypern. Jag och Mickis käkar frulle. Smickrande bild.. haha!
5. Steffi. Snott bilden från hennes resedagbok.
6. IVA. Haha, dock inte från jobbtiden utan från en annan tid i mitt liv :P
7. Ida snygging i Thailand!