/ /

Malaga

Nu är flygbiljetten bokad och betald. 5-8 maj åker jag ner till Ida. Underbaaart!!!!

Helg igen och som vanligt undrar man vart veckan tagit vägen. Har jobbat hela veckan förutom i onsdags då jag var sjuk. Ingen feber eller något sånt men hade en fruktansvärd huvudvärk hela dagen. Kände mig inte helt bra igår men kunde bara inte stanna hemma från jobbet. Är jättemånga sjuka och eftersom jag kände mig halvbra och inte hade någon feber så pallrade jag mig iväg ändå.

I början på mars var det en journalist och en fotograf  från NHR och intervjuade och fotade mig för en skoliosbroschyr som ska göras. Var ute på Gunnorp och tog kort när jag höll på lite med hästarna. Fick en skiva hem med några av bilderna igår och dom blev superfina :) Är ju tagna med en riktigt bra kamera!Tänkte lägga upp någon eller några av bilderna.

Imorgon blir det utgång. Förfest och middag hos Mickis, sen bowling och slutligen ut så det blir en riktig helkväll. Blir nog riktig roligt.

Nu blir det slapp framför TVn :)