/ /

Lista

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Njae, tror inte det.
Brukar du sjunga i duschen? Nope
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Handboll, friidrott
Vad är viktigast för dig? Mina nära och kära
Laddar du hem musik och film från Internet? Ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Spara, resa, shoppa, köpa en bensinsnål liten bil. 
Vad är det bästa med julafton? Julklapparna :P
Tänker du mycket på ditt utseende? Ja
Vad får dig att slappna av? När jag blir kliad på ryggen.
Tänker du ofta på sex? Ja
Är du skyldig någon pengar? Nepp
Är du mörkrädd? Inte speciellt
Vilken färg är snyggast? Naturfärger
Tycker du matte är svårt? Jag har aldrig haft en mattehjärna, så ja.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nae
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Runt 10-11
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Mamma.. och det skäms jag över.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nae, upp till var och en om man vill röka eller snusa.
Har du piercing? Nae, inte mer än hål i öronen.
Bråkar du och dina syskon ofta? Inte numera eftersom vi inte bor i samma hus :P Småtjafsar mest.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Flera stycken. Går inte att välja ut en person!
Vad slösar du mest pengar på? Kläder och bensin
Vill du gifta dig? Jag tror det.
Vill du ha barn? Ja!
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Prison Break och O.C
Vilka länder har du varit i? Danmark, Polen, England, Spanien, Portugal, Grekland, Turkiet, Cypern, Kina, Thailand. Snart Brasilien och Costa Rica!
Är du bra på att laga mat? Jag kan om jag vill.
Var badar du helst? I havet
Vad dricker du för alkohol? Vin för det mesta men även drinkar och annat läskeblask.
Vad använder du för droger? Alkohol
Vilka djur är du mest rädd för? Spindlar utan tvekan.
Vad tycker du om monarkin? I don't care
Vilka språk kan du? Svenska och engelska. Enstaka ord franska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nope
Vilken kändis är hetast? Wentworth Miller!
Gillar du att dansa? Jaa
Vad har du för klädstil? Casual
Är du flygrädd? Nej
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Bra!
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Sorbet
Tror du på ett liv efter döden? Vet inte
Vilket kaffe sörplar du helst? Latte
Vilket mobilmärke föredrar du? SonyEricsson
Vill du gå ner i vikt? Ett par kilo vore inte helt fel
Vad har du för personlighet? Glad och framåt
Har du varit deprimerad? Nä, inte på riktigt men det är klart man har sina depp-dagar..
Tycker du om sushi? NEJ
Tror du på livslång kärlek? Självklart! 
Vad äter du helst när du ser på film? Glass 
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Njae
Har du tandläkarskräck? Inte skräck men det är ju inte roligt att gå dit.
Har du någon gång haft självmordstankar? Nepp
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Vilken hårfärg har du naturellt? Råttfärgat
Biter du på naglarna? Försöker sluta och hittills går det bra.
Är du beroende av något? Min familj och mina vänner såklart
Hur ofta motionerar du? Vanligtvis 2-3 ggr i veckan men nu har jag legat på latsidan ett tag..